Info om Dana Cup (mars 2019)

Postet av Gutter 2005 den 29. Mar 2019

Da har vi mottatt mer informasjon om Dana Cup fra hovedlaget. Den finner dere her Informasjon Dana Cup 2019 (1).doc.

Det er hele 22 gutter som har meldt seg på fra gutter 2005! 

De som ikke har meldt fra om reisemåte, eller har ombestemt seg, må gi beskjed til Ragnhild (ragnhildplassenvik@gmail.com eller sms til 99634545) innen søndag 31.mars om de skal sitte på felles buss eller kjører privatbil. Jeg har notert at følgende gutter sitter på felles buss: Elias N, Elias V, Markus, Mikael, Tobias, Jesper. Hvert av lagene må stille med 1-2 foreldre på bussen. Fra gutter 2005 stiller Kjetil Nyvold og Ragnhild P. Vik.

Viktig at de som kjører privatbil, møter opp i god tid før åpningssermonien mandag 22.juli kl.19:30. Kommer tilbake til dette når det nærmer seg.

Overnatting for guttene skjer på skole. Det vil si at foreldre må være til stede både på dagtid og på kveld/natt. På dagtid vil foreldre ha ansvar for å at guttene får i seg mat og kommer seg til banen i rett tid. Siden det er veldig mange av foreldrene som skal være til stede, foreslår vi at dere deler dagene mellom dere. På kveld/natt stiller Katrine Granviken og Kjetil Nyvold opp. Om de føler for "pause" en natt eller to, må noen av de andre foreldrene stille opp.

Hva koster herligheten?

A-bånd  DKK 1995 (ca. NOK 2570). Dette dekker overnatting på skole, 3 måltider pr dag, transport mellom skole-bussterminal-banene + Rabatter og fri entre på diverse (dette kan dere lese mer om på Dana Cup sin hjemmeside).

Felles buss ca NOK 1000 tur/retur Avreise fra Oppdal søndag 21.juli. Klokkeslett er ikke bestemt ennå.

Ferge (barn) ca NOK 700 (voksne) ca NOK 1100 Begge priser er tur/retur.

Buss fra fergeleie til skole ca DKK 25 hver vei.

DUGNAD: I møte med trenere og lagledere har vi besluttet å ta kr.10 000,- fra lag-kassen til bruk på Dana Cup. I tillegg har vi nå muligheten til gjennomføre dugnad på Oppdal Turisthotell. Det vil si å stå i garderoben to kvelder i april. Nærmere bestemt 13.april og 17.april under Oppdal All Stars og Bönkers. Vi trenger 5 personer pr kveld; 3 personer på vakt 1 (kl.20:00-24:00) og 2 personer på vakt 2 (kl.24:00-03:30) for hver av kveldene. Dette er lettjente penger for laget, og vi kan regne med å få inn ca 15.000,- på disse to kveldene. Det vi får inn på disse dugnadene går til å dekke A-bånd.  

Så vidt vi kan huske har foreldrene til følgende gutter bidratt i garderoben tidligere: Elias N, Jesper, Olav, Isak, Elias V (2 ganger), David (2 ganger), Markus, Jørgen, Steffen, Adrian, og Tobias. Derfor fint om først og fremst noen av dere andre stiller opp i april. Meld fra til Ragnhild (kontaktinfo lenger opp på siden) så fort som mulig hvilken dag dere vil stå og om dere vil stå vakt 1 eller vakt 2.

Om noen av dere kommer over andre dugnader laget kan få, si gjerne fra til lagledere. Veldig bra om det finnes noe arbeid guttene selv kan delta på.


Kommentarer

Logg inn for å skrive en kommentar.