Info fra styret

Postet av Inge Lauritzen den 26. Mar 2018

Det er sendt forespørsel til lagene om treningstider. Vi vil komplettere en oversikt umiddelbart etter påske.

Lagene er også bedt om å sende inn oversikt på trenere, lagledere og støttespillere.  Det er viktig at så mange som mulig involverer seg og bidrar!

Det er etablert ei hallgruppe ledet av Per Roar Bekken som vil jobbe intensivt med forslagene til hall og fremme sin innstilling i løpet av en måneds tid. Oppdal kommune er kontaktet med oppfordring om å iverksette reguleringsarbeidet.

Det er under ateblering ei gruppe som skal jobbe med en løsning for ungdomsskolesletta. Blir det kunstgrasbane eller andre løsninger?

Vi jobber med en ny leverandøravtale når det kommer til drakter, treningstøy og utstyr til trening og kamp. Vi har kontaktet fire aktuelle leverandører og tar sikte på en snarlig avklaring.

Det er laget en oversikt på dugnadsoppgaver knyttet til oppgaver og arrangement i regi av klubben. Vi vil strx presentere hvem som skal ha ansvaret for hva.

Ansvarlig for kioskdrift og rydding er Kari Kleven. Hun vil om kort tid ta kontakt med lagene med info om hvilke tider og arbeidsoppgaver som gjelder.

Ansvarlig for politiattester er Kine Berg. Hun tar kontakt med lagene for å få dette på plass asap.

Det blir trenerforum tirsdag 24. april. Sportslig leder Per Roar Bekken kommer med møteinnkalling.



Kommentarer

Logg inn for å skrive en kommentar.