Dana Cup info av 29.juni og 19.juli

Postet av Gutter 2005 den 29. Jun 2019

Info om felles buss:

De som skal ta felles buss reiser fra Oppdal (skolebussplassen) kl.08:00 søndag 21.juli. Bussen stopper på Rudshøgda i ca 45 min. Mulighet for mat. Mulig en liten is-stopp etter Oslo dersom vi ligger godt an til ferga.

Hjemreisen skjer fra Danmark lørdag kveld, og vi er hjemme i Oppdal søndag 27.juli. Jeg sender melding til dere foreldre når vi nærmer oss Oppdal.

Pris for buss er kr.1200,- pr pers tur/retur.

Pris ferge (t.o.m 15 år): kr.824,- (fra 16 år) kr.1149,- gjelder tur/retur.

Buss fra fergeleie til skole kr.66,- tur/retur.

Oppmøte for de som reiser på egen hånd, er i god tid til åpningsseremonien mandag 22.juli kl.19:30. 


REGLER for gutter 2005 under Dana Cup:

Vi er på Dana Cup som ett lag.

Innetid og innsamling av mobiltelefoner kl.22:00. I seng kl.22:30. Her kan det være at vi må gjøre noen justeringer undervegs med tanke på hvor tidlig kampene blir. Men nevnte tidspunkt er det som i utgangspunktet gjelder. 

Lommepenger maks kr.1000,- (guttene får dekket alt av mat (fra mandag middag til lørdag lunsj), overnatting, buss til og fra arena/skole osv. gjennom A-kortet). Laget dekker i tillegg deler av sosial happening under turneringen. Vi bestemmer undervegs hva og når det skal skje, og hvor stor egenandelen eventuelt blir. De av guttene som har eget VISA-kort, må sjekke at det ikke ligger inne regionsperre (sperret for bruk i utlandet). Lurt å ha noe cash.


Bespisning (viktig at tidspunktene for måltidene overholdes):

Kl.06:30-09:30 Frokost (morgenmad) spises på skolen

Kl.11:00-14:30 Lunsj (frokost) spises i hall

Kl.16:30-19:30 Middag (aftensmad) spises i hall (Mandag kl. 15.30 - 20.00) 

Frokost og aftensmad spises i FiberHallen eller HALLEN Park Vendia i Dana Cup centerområde.

FiberHallen = A-bånd (Rød og Blå) og HALLEN Park Vendia = A-bånd (Grøn)

Det er lov å forsyne seg flere ganger under hvert måltid. Ingen skal gå sulten fra bordet.

Dana-Cup-menu-2019.pdf.


Dagvakter: Buss (søndag) og "bussgjengen" hele mandag foreldre til Elias V, Elias N og Jesper.  Dere andre har ansvar for å levere deres gutt i god tid til åpningsseremonien. Denne starter kl.19:30, med oppstilling kl.18:45. Les mer om programmet her.

Dagvaktene skal sørge for at guttene får i seg mat, drikke og møter opp på kamp til rett tid (oppmøtetidspunkt kamp avklares med trener dagen før). De dagene guttene spiller kamp, blir noe av oppgaven å passe på at de slapper av i skyggen mellom kampene og får i seg nok drikke da det er meldt fint og varmt vær.  

Dagvakter tirsdag-fredag:

Tirsdag Oppdal 1:
Onsdag Oppdal 1:Torsdag Oppdal 1:Fredag Oppdal 1:
ErlendMarkusTobiasJonathan
Tirsdag Oppdal 2:
Onsdag Oppdal 2:
Torsdag Oppdal 2:
Fredag Oppdal 2:
OlaOlavAndersVegard

Lørdag: Etter frokost har foreldre til Elias V, Elias N og Jesper ansvar for "bussgjengen". Dere andre har ansvar for egne barn.

Nattevakter blir Kjetil Nyvold og Anita Skinderhaug (reserve: Katrine Granviken). De tar ansvar for at guttene kommer seg i seng og opp igjen om morgenen og at de spiser frokost, se tider over.

Voksne på bussen blir Kjetil Nyvold (mob 916 79 057), Anita Skinderhaug (mob 411 01 846) og Ragnhild Plassen Vik (mob 99 63 45 45).


Lagene:

Vi stiller med to 7´er-lag. Kampoppsett finner dere her.

Oppdal 1 (spiller i gruppe 3): Elling, Tomas, Erlend, Jørgen, Mikael, Tobias, Adrian, David, Isak, Jonathan, Markus og Sondre. 

Oppdal 2 (spiller i gruppe 8): Trygve, Emil S., Emil T F, Jesper, Elias V, Steffen, Elias N., Ola, Vegard, Mats-Andreas, Olav og Anders.


Dana Cup App:

I Dana Cup App'en finner du all nødvendig kontaktinformasjon, nyheter, oversikt over fotballbaner, skoleadresser, turneringsplan og mye mer. Download App'en til iPhone/iPad eller Android.


Pakkeliste (den er ikke utfyllende):

  • Fotballutstyr (sko, leggskinner, drakt, drikkeflaske, shorts, sokker osv)
  • Vanlig tøy (undertøy, bukser, shorts, t-skjorter osv)
  • Yttertøy (kan bli fint og det kan bli regn... Kan være lurt å ha med en regnjakke)
  • Badetøy
  • Madrass, pute, dyne/sovepose. Merk at det kun er lov å ha enkel-madrass. Dette pga plass.
  • Toalettsaker (husk solkrem)
  • Håndduk
  • Pass
  • Godt humør :-)

Husk at klær og utstyr må merkes med navn!



Viktig info vedrørende dugnad RBK fotballskole

Postet av Gutter 2005 den 5. Jun 2019

Viktig info til dere som skal hjelpe til på kjøkkenet ifbm RBK fotballskole:

Oppmøte lørdag kl.10:00 X (mangler 1 person), Erlend og Olav. NB! Ansvar for å hente mat på Domus, se "Info fra styret"

Oppmøte søndag kl.10:30 Isak, Elias N, Mikael

Oppmøte gruppe 1 mandag kl.11:00 Markus, Tobias, Jonathan

Oppmøte gruppe 2 mandag kl.14:00 (grilling) Adrian, Emil TF, Vegard NB! Ansvar for å levere mat på Domus, se "Info fra styret"

Vi deler oppgavene med foreldre til jenter 2005, med 3 foreldre fra hvert lag pr økt. Det vil si 6 foreldre pr økt.

VIKTIG: Les Info fra styret.pdf 

Program RBK fotballskole 2019.pdf



Referat foreldremøte 28.mai 2019

Postet av Gutter 2005 den 2. Jun 2019

Kort oppsummering av foreldremøte 28.5.19

Dugnad 1: Laget har fått i oppgave å klippe gress ved Hovdin Gard. Guttene har selv delt seg inn i par som utfører oppgaven sammen. Alt av utstyr er tilgjengelig oppe ved Hovdin Gard. Anslått tidsbruk pr gang er 2 timer. Vi får kr.200,- pr time. Trenerne (Erik) følger opp at de som står for tur får beskjed når det nærmer seg deres tur til å klippe.

Dugnad 2: Salg av toalettpapir for de som skal til Dana Cup. Vi selger toalettpapir slik at egenandelen blir minimal ifbm deltagelse Dana Cup. Det er også ønskelig at guttene kan besøke en fornøyelsespark mens de er på Dana Cup. Vi tar derfor utgangspunkt i at hver gutt selger 10 sekker hver. Kommer tilbake med mer informasjon etter hvert.

Kort orientering om Hydro Cup: Oppmøte senest kl.10:00, Sande. Spiller 4 kamper lørdag og 1 kamp på søndag. Under cupen skal guttene trene på å spille 11`er. Ingen fokus på resultat, men tar det som trening.

Dana Cup: Avreise for de med felles buss er søndag 21.juli. Vi blir 7 gutter og 3 foreldre på bussen. Tidspunkt vet vi ikke ennå. Retur buss må vi komme tilbake til. Alle de som ikke sitter på felles buss, må være på plass i god tid til åpningsseremonien mandag 22.juli kl.19:30. Grunnspill spilles tirsdag og onsdag. Sluttspill spilles torsdag, fredag, lørdag. Finaler spilles fredag og lørdag. Vi stiller med 2 stk 7`er lag. 

Seriekamper/lagene/trening: Kort orientering fra trenerne. Begge lag møter relativt hard motstand. Ikke alle guttene som er klar eller ønsker å spille 11`er. Har invitert Christian Skjesol og Mikkel Olberg til å trene guttene en gang i blant. Trener da spesielt på formasjoner etc ifbm overgangen til 11`er bane. Trenerne ber foreldre oppfordre guttene til mer fotball spill/lek på fritiden. Stort sett veldig god innsats på treningene. Oppfordrer guttene til å møte opp litt før trening slik at de er ferdig skiftet, ferdig "bablet" og klar når treningen starter.  

Nye drakter: Alle lagene får nye drakter så fort de har fått trykt på sponsorer. Fotballgruppa har inngått avtale med Puma om drakter. I løpet av sesongen oppfordres alle til å kjøpe svart Puma shorts og svarte Puma sokker. Kan kjøpes hos G-sport Oppdal.

Under Fotball-gallaen vant guttene en gratis aktivitet. De skal derfor i Villmarksleiren tirsdag 11.juni kl.17:00. Invitasjon er sendt til guttene via Spond. De som ønsker å være med må svare der.